ВИРТУЕЛНА ПАНЕЛ ДИСКУСИЈА СО ГЕРМАНСКИ ФИРМИ И ГЕРМАНСКАТА АСОЦИЈАЦИЈА ДТБ

ВИРТУЕЛНА ПАНЕЛ ДИСКУСИЈА СО ГЕРМАНСКИ ФИРМИ И ГЕРМАНСКАТА АСОЦИЈАЦИЈА ДТБ
ДИРЕКТНО ПРЕТСТАВУВАЊЕ НА ГЕРМАНСКАТА ТЕКСТИЛНА ИНДУСТРИЈА!
КАКВИ ЌЕ БИДАТ ПАЗАРНИТЕ УСЛОВИ ВО ПЕРИОДОТ ШТО СЛЕДИ?
КОЛКУ Е ВАЖНА ЗА ГЕРМАНСКИТЕ КУПУВАЧИ БЛИЗИНАТА НА ДОБАВУВАЧИТЕ НА ПРОИЗВОДНИ УСЛУГИ?
КОИ КАНАЛИ НА КОМУНИКАЦИЈА ЌЕ ГИ ПРЕФЕРИРААТ ВО ПЕРИОДОТ ШТО СЛЕДИ?
На 25 Јуни 2020 се одржа онлajн средба помеѓу балканските текстилни асоцијации, германската текстилна асоцијација ДТБ (https://www.dialog-dtb.de/) и претставници на две текстилни компании од Германија. На настанот кој беше замислен во форма на панел дискиусија учествуваа:
Mr. Carsten Schreiter, the CEO of Hilt Hosen, https://www.hiltl.de/
Mr. Marc Lübbert, the CEO of MERK+, https://merkplus.com/
Организатори на настанот беа текстилните асоцијациии од Балканот, партнери на SIPPO, меѓу кои и Текстилниот кластер. Настанот беше поддржан и организиран во соработка со СИППО (https://www.sippo.mk/en), Швајцарија а модератор на настанот беше експертот од СИППО за текстилна индустрија Brigitte Heuser. Панелистите зборуваа на теми поврзани со новонастанатата ситуација предизвикана од пандемијата со корона вирусот, односно одговори се бараа на прашањата: кои ќе бидат приоритетите на пазарот, кои се порблемите со кои се соочуваат, какви им се плановите за производство, дали набавката на поризводи локално на територијата на Европа ќе биде важна за нив во следниот период, како ќе најдат сега добавувачи кога саемите се откажуваат, кои канали на комуникација ќе ги користат во блиска иднина за да стапат во контакт со потенцијални бизнис партнери и друго.
Нова стратегија за продажба или Промени во начинот на организирање на набавките и продажбата
Во првиот дел на панел дискусијта се дискутираше околу приоритетите на пазарот во Германија на база на промените предизвикани од Корона вирусот. Неизвесноста за идниот развој на индустријата останува и по олабавувањето на мерките за превенција. Се очекува индустријата (бизнисот) да има пад помеѓу 25% и 50% поради состојбата со COVID – 19.
Панелистот Carsten Schreiter посочи дека секако новонастанатата ситуација ќе предизвика промени во целкупниот начин на функцинирање и оргнизирање на нарачките и продажбата. Ќе биде потребно да се направи сосема нова стратегија на продажба. Колекциите кои ќе се изработуваат овој период теба да бидат иновативни и со повисок квалитет за да бидат интересни за купувачите. Дополнително, би требало да се размислува и за промена на ритамот на нарачки (пр. продажбата за зимската колекција би требало да започнува во Септември, а на летната во Февруари).
Инаку пандемијата предизвика големи проблеми во ланецот на снабдување и се случи забавување на процесот како резултат на каснење во доставата на материјали и каснење во прозиводството. Имајќи го ова во предвид и секако очекувањето за мали серии на нарачки, од огромна важност е воведување на дигитализаиција посебно во делот на комуникацијата во целиот ланец на снабдување. Дигиталната нарачка и следење на доставата на материјали па се до продизводството на готовиот производ и продажбата ќе биде подигната на највисоко ниво со цел да се направи добра координација и да се сведат на минимум каснењата на испораките.
Од друга страна “source closer – набавувај локално” или организирање на набавка на материјали, производство и продажба на готов производ во одередн релативно близок географски простор, ќе бидат клучни за брза реакција на барањата на купувачот кои во сегашни услови ќе бидат доста променливи. Иако базичните артикли сеуште ќе се произведуваат во Кина, југо-источна Европа ќе биде атрактивна за производство на специјлно дизајнирани налози со повисок квалитет. Кога станува збор за кавалитетот, ќе се бара копманиите да вложуват во обуки на своите вработени со цел да ги подобрат своите вештини и да ја зголемат својата ефикасност и продуктивност. Формирањето на тренинг центри за таа намена ќе биде од голема корист.
Иновативен дизајн за новите летни колекции
Во однос на дизајнот, сега е периодот за изработка на нови летни колекции кои треба да бидат иновативни и креативни за да ги убедат потрошувачите да ги купат. Брендовите ќе треба да ги следат модните трендови во однос на материјали, да се посетат саеми во Италија или Германија доколку дозволува ситиацијата. Колекциите ќе треба да се изработат во атрактивни бои но посебно внимание ќе треба да се обрне на квалитетот на кој брендовите многу ќе внимават во следниот период. Намалувањето пак на големината на нарачките ќе предизвика промена на ритамот на продажба кој ќе се врати на стариот модел на сезонска продажба наместо fast fashion. Предвидување на панелистите е дека брендовите се повеќе ќе преферираат производство на готов производ за сметка на ЛОН,
Каква ќе биде комуникацијата помеѓу купувачите/ брендовите и производителите
Во однос на комуникацијата помеѓу купувачите/брендовите и поризводителите, тие потенцираа дека он-лине Б2Б средби може да бидат корисни и треба да се одржуваат почесто, но за да еден купувач се одлучи да пласира налог секако ќе сака да ја посети фабрикта, да види како е организиран производниот процес, да види работниците колку се вешти, дали се задоволни од работата итн. Во насока на ова може да се вклучат асоцијациите (Business Support Organizations), меѓу кои и Текстилниот кластер и во својата дата база на компании покрај податоците да вклучат и фотографии и видеа од фабриките или линкови до веб страните на фабриките каде е покажан производниот процес преку слики и видеа. Панелистите посочија на така нареченa “chat room” платформа или соба за состаноци која може да се користи за запознавање помеѓу купувачите и производителите која овозможува брза и честа комуникација но и комуникација која не треба да има лажни ветувања. Секако асоцијацијата ДТБ е постојан учесник на саемот Munich Fabric Start (https://www.munichfabricstart.com/welcome.html) и доколку истиот се организира оваа година, останува можноста за директнио средби помеѓу купувачите и производителите на настанот Sourcing Day кои тие го оргaнизираат.
Производтсвото на службен програм моментално стабилно
Во делот на службениот програм и работната облека, ситуацијат е малку по релаксирана бидејќи овие нарачки не трпеа големо намалување. Но панелистот Marc Lübbert истакна дека во моментот нивната компанија се занимава само со продажбa а не со купувње, и дека неможе да предвиди како ќе се одвива понатаму ситuацијата со набавкитe. Тој посочи дека секако комуникацијата е важна и дека може да се користат платформи за поврзување помеѓу купувачите и брендовите. Таква платформа е BESPO work wear group каде може да се видат понуди и побарувачки токму во сегментот на заштитна облека и службен програм.
На крај панелистите заклучија дека промени секако ќе има и во делот на набавката и во делот на продажбата за што ќе биде потребно да се изгради нова стратегија поткрепена со дигитализација. Но она што ќе биде од пресудна важност во делот на соработката е: добра ефикасност, добар квалитет и испораки на време.
Следни чекори
Во делот за прашања и одговори се јавија неколку говорници од страна на балканските асоцијации и нивните членки кои се заблагодарија за информациите и воедно пројавија голем интерес за оргнизирање на дополнителни он лине Б2Б состаноци. Состаојбата е специфична и поради тоа ќе треба да се прилагодиме на новонастанатите услови. Затоа е многу важно да се одржуваат редовни средби и контакти преку кои ќе се следат состојбите но и ќе се овозможат соодветни релации. Во делот на заштитната опрема (маски и скафандри) истата секако ќе биде доста барана во наредниот период па во таа насока добра комуникација преку БЕСПО платформата и следеење на побарувачката и понудата ќе овозможи брза реакција и од страна на купувачот и од страна на производителот а се со цел да се овозможи брзо и квалитетно производство спрема барањето на пазарот.
ДИРЕКТНО ПРЕТСТАВУВАЊЕ НА ГЕРМАНСКАТА ТЕКСТИЛНА ИНДУСТРИЈА!
КАКВИ ЌЕ БИДАТ ПАЗАРНИТЕ УСЛОВИ ВО ПЕРИОДОТ ШТО СЛЕДИ?
КОЛКУ Е ВАЖНА ЗА ГЕРМАНСКИТЕ КУПУВАЧИ БЛИЗИНАТА НА ДОБАВУВАЧИТЕ НА ПРОИЗВОДНИ УСЛУГИ?
КОИ КАНАЛИ НА КОМУНИКАЦИЈА ЌЕ ГИ ПРЕФЕРИРААТ ВО ПЕРИОДОТ ШТО СЛЕДИ?
На 25 Јуни 2020 се одржа онлajн средба помеѓу балканските текстилни асоцијации, германската текстилна асоцијација ДТБ (https://www.dialog-dtb.de/) и претставници на две текстилни компании од Германија. На настанот кој беше замислен во форма на панел дискиусија учествуваа:
Mr. Carsten Schreiter, the CEO of Hilt Hosen, https://www.hiltl.de/
Mr. Marc Lübbert, the CEO of MERK+, https://merkplus.com/
Организатори на настанот беа текстилните асоцијациии од Балканот, партнери на SIPPO, меѓу кои и Текстилниот кластер. Настанот беше поддржан и организиран во соработка со СИППО (https://www.sippo.mk/en), Швајцарија а модератор на настанот беше експертот од СИППО за текстилна индустрија Brigitte Heuser. Панелистите зборуваа на теми поврзани со новонастанатата ситуација предизвикана од пандемијата со корона вирусот, односно одговори се бараа на прашањата: кои ќе бидат приоритетите на пазарот, кои се порблемите со кои се соочуваат, какви им се плановите за производство, дали набавката на поризводи локално на територијата на Европа ќе биде важна за нив во следниот период, како ќе најдат сега добавувачи кога саемите се откажуваат, кои канали на комуникација ќе ги користат во блиска иднина за да стапат во контакт со потенцијални бизнис партнери и друго.
Нова стратегија за продажба или Промени во начинот на организирање на набавките и продажбата
Во првиот дел на панел дискусијта се дискутираше околу приоритетите на пазарот во Германија на база на промените предизвикани од Корона вирусот. Неизвесноста за идниот развој на индустријата останува и по олабавувањето на мерките за превенција. Се очекува индустријата (бизнисот) да има пад помеѓу 25% и 50% поради состојбата со COVID – 19.
Панелистот Carsten Schreiter посочи дека секако новонастанатата ситуација ќе предизвика промени во целкупниот начин на функцинирање и оргнизирање на нарачките и продажбата. Ќе биде потребно да се направи сосема нова стратегија на продажба. Колекциите кои ќе се изработуваат овој период теба да бидат иновативни и со повисок квалитет за да бидат интересни за купувачите. Дополнително, би требало да се размислува и за промена на ритамот на нарачки (пр. продажбата за зимската колекција би требало да започнува во Септември, а на летната во Февруари).
Инаку пандемијата предизвика големи проблеми во ланецот на снабдување и се случи забавување на процесот како резултат на каснење во доставата на материјали и каснење во прозиводството. Имајќи го ова во предвид и секако очекувањето за мали серии на нарачки, од огромна важност е воведување на дигитализаиција посебно во делот на комуникацијата во целиот ланец на снабдување. Дигиталната нарачка и следење на доставата на материјали па се до продизводството на готовиот производ и продажбата ќе биде подигната на највисоко ниво со цел да се направи добра координација и да се сведат на минимум каснењата на испораките.
Од друга страна “source closer – набавувај локално” или организирање на набавка на материјали, производство и продажба на готов производ во одередн релативно близок географски простор, ќе бидат клучни за брза реакција на барањата на купувачот кои во сегашни услови ќе бидат доста променливи. Иако базичните артикли сеуште ќе се произведуваат во Кина, југо-источна Европа ќе биде атрактивна за производство на специјлно дизајнирани налози со повисок квалитет. Кога станува збор за кавалитетот, ќе се бара копманиите да вложуват во обуки на своите вработени со цел да ги подобрат своите вештини и да ја зголемат својата ефикасност и продуктивност. Формирањето на тренинг центри за таа намена ќе биде од голема корист.
Иновативен дизајн за новите летни колекции
Во однос на дизајнот, сега е периодот за изработка на нови летни колекции кои треба да бидат иновативни и креативни за да ги убедат потрошувачите да ги купат. Брендовите ќе треба да ги следат модните трендови во однос на материјали, да се посетат саеми во Италија или Германија доколку дозволува ситиацијата. Колекциите ќе треба да се изработат во атрактивни бои но посебно внимание ќе треба да се обрне на квалитетот на кој брендовите многу ќе внимават во следниот период. Намалувањето пак на големината на нарачките ќе предизвика промена на ритамот на продажба кој ќе се врати на стариот модел на сезонска продажба наместо fast fashion. Предвидување на панелистите е дека брендовите се повеќе ќе преферираат производство на готов производ за сметка на ЛОН,
Каква ќе биде комуникацијата помеѓу купувачите/ брендовите и производителите
Во однос на комуникацијата помеѓу купувачите/брендовите и поризводителите, тие потенцираа дека он-лине Б2Б средби може да бидат корисни и треба да се одржуваат почесто, но за да еден купувач се одлучи да пласира налог секако ќе сака да ја посети фабрикта, да види како е организиран производниот процес, да види работниците колку се вешти, дали се задоволни од работата итн. Во насока на ова може да се вклучат асоцијациите (Business Support Organizations), меѓу кои и Текстилниот кластер и во својата дата база на компании покрај податоците да вклучат и фотографии и видеа од фабриките или линкови до веб страните на фабриките каде е покажан производниот процес преку слики и видеа. Панелистите посочија на така нареченa “chat room” платформа или соба за состаноци која може да се користи за запознавање помеѓу купувачите и производителите која овозможува брза и честа комуникација но и комуникација која не треба да има лажни ветувања. Секако асоцијацијата ДТБ е постојан учесник на саемот Munich Fabric Start (https://www.munichfabricstart.com/welcome.html) и доколку истиот се организира оваа година, останува можноста за директнио средби помеѓу купувачите и производителите на настанот Sourcing Day кои тие го оргaнизираат.
Производтсвото на службен програм моментално стабилно
Во делот на службениот програм и работната облека, ситуацијат е малку по релаксирана бидејќи овие нарачки не трпеа големо намалување. Но панелистот Marc Lübbert истакна дека во моментот нивната компанија се занимава само со продажбa а не со купувње, и дека неможе да предвиди како ќе се одвива понатаму ситuацијата со набавкитe. Тој посочи дека секако комуникацијата е важна и дека може да се користат платформи за поврзување помеѓу купувачите и брендовите. Таква платформа е BESPO work wear group каде може да се видат понуди и побарувачки токму во сегментот на заштитна облека и службен програм.
На крај панелистите заклучија дека промени секако ќе има и во делот на набавката и во делот на продажбата за што ќе биде потребно да се изгради нова стратегија поткрепена со дигитализација. Но она што ќе биде од пресудна важност во делот на соработката е: добра ефикасност, добар квалитет и испораки на време.
Следни чекори
Во делот за прашања и одговори се јавија неколку говорници од страна на балканските асоцијации и нивните членки кои се заблагодарија за информациите и воедно пројавија голем интерес за оргнизирање на дополнителни он лине Б2Б состаноци. Состаојбата е специфична и поради тоа ќе треба да се прилагодиме на новонастанатите услови. Затоа е многу важно да се одржуваат редовни средби и контакти преку кои ќе се следат состојбите но и ќе се овозможат соодветни релации. Во делот на заштитната опрема (маски и скафандри) истата секако ќе биде доста барана во наредниот период па во таа насока добра комуникација преку БЕСПО платформата и следеење на побарувачката и понудата ќе овозможи брза реакција и од страна на купувачот и од страна на производителот а се со цел да се овозможи брзо и квалитетно производство спрема барањето на пазарот.